استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2021-08-20
اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ روشها و تکنیکهای بازاریابی در اینستاگرام وبلاگ پونیشا
از طرفی هم میتوانید از هشتگهای مخصوص برند استفاده کنید، گزینهای عالی برای تبلیغ یک کمپین یا محصول خاص. این هشتگها نرخ تعامل را افزایش میدهند، چون فالوورهای شما میتوانند با استفاده از آنها تصاویر و ویدئوهای محصولات شما را پست کنند. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی است. با استفاده از اینستاگرام برای مارکتینگ، شما به جمعیت بزرگی از مخاطبان و مشتریان بالقوه دسترسی خواهید داشت.
همچنین با دانستن اشتباهات رایجی که صاحبان کسبوکارها و بازاریابها در دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام انجام میدهند و روشهای جلوگیری از این موارد، میتوانید با کمترین خطا بهترین نتیجه را ببینید. بهینهسازی تبلیغات، فرایندی همیشگی است که به شما کمک میکند تا عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشید. با استفاده از این تست، میتوانید دو نسخه مختلف از یک تبلیغ را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام نسخه عملکرد بهتری دارد.
- شناسایی بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام باید کاری بسیار ساده باشد اگر حساب کاربری Instagram Business دارید. {
- شما میتوانید با استفاده از آمارها و دادههای تحلیلی، عملکرد واقعی تبلیغات و استراتژیهای بازاریابی خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را ایجاد کنید. |}{
- اگر تبلیغات شما با هدف آگاهی از برند است، ویدیوها می توانند راهی عالی برای معرفی محصول شما به مشتریان و آموزش آن ها در مورد ویژگی های منحصر به فرد باشند. |}{
- فروش در اینستاگرام و تلگرام به دانش، خلاقیت و اجرای استراتژیهای صحیح نیاز دارد. |}
- سازمانهای B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف میکند.
- الگوریتم اینستاگرام هدف اصلیاش این است که کاربران را برای مدت طولانیتری در پلتفرم نگه دارد، با نشان دادن محتوایی که برای آنها مربوط و جذاب باشد.
تحلیل نتایج پس از اجرای تبلیغ، از اساسیترین مراحل بهینه سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام است. این تحلیل به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیقتری بگیرید. معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و میزان تعامل مخاطبان باید بهطور دقیق پیگیری شوند تا تبلیغات شما به بهترین شکل بهینه شود. شناسایی دقیق مخاطبان هدف یکی از عوامل کلیدی برای بهینه سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام به شمار میآید. وقتی تبلیغ شما به افرادی که واقعاً به محصولات یا خدماتتان علاقهمند هستند نمایش داده شود، شانس تبدیل آنها به مشتری بهطور چشمگیری افزایش مییابد.
یک روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق IGTV بازسازی و تغییر محتواهایی است که قبلا از آنها استفاده کردهاید. اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراکگذاری در پلتفرمهای دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کردهاید، میتوانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید. استوریهای اینستاگرام هیچ محدودیتی از نظر نوع محتوای مورد نظر شما ندارند. شما فقط باید خلاقیت داشته باشید تا استوریهایی جذاب تولید کنید که مشارکت کاربران با صفحه اینستاگرام شما را بالا ببرند.
۳. دعوت کاربران به تعامل (پست کردن کامنت و ... )
بهعلاوه کاربران از طریق ارسال استوریهای سرگرمکننده برای دوستان و آشنایان خود، به افزایش نرخ بازدید از پیج شما کمک میکنند. کلید موفقیت در اینستاگرام، جلب توجه مخاطبان و برقراری ارتباط موثر با آنهاست. برای افزایش فروش در اینستاگرام، خودتان را جای مشتری بگذارید و از نگاه او به پیج خود بنگرید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ یا فریلنسر دیجیتال مارکتر؟ مزایا و معایب همکاری با هرکدام چیست؟
دومین ترفند جدید برای افزایش فروش در اینستاگرام، بهینه سازی بایوگرافی است. درواقع این بخش شناسنامهی شما در اینستاگرام محسوب میشود و باید به بهترین نحو آن را تکمیل کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ایموجیهای خلاقانه و فراخوانهای جذاب مانند (همین حالا خرید کنید) یا (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید) میتواند تاثیر بایو را دوچندان کند. هشتگها ابزار قدرتمندی برای افزایش دسترسی و دیده شدن پستها و استوریهای شما هستند. با استفاده از هشتگهای مرتبط با کسبوکار، میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. هشتگها به کاربران کمک میکنند محتوای شما را راحتتر پیدا کنند و با برند شما آشنا شوند.
این میتواند نام یک کمپین بازاریابی، فصل خاصی از فروش (مانند بلک فرایدی Black Friday) یا هر رویداد خاص دیگری باشد. UTM شامل مجموعهای از پارامترها است که به لینکهای وبسایت شما اضافه میشوند تا اطلاعات بیشتری درباره نحوه دسترسی کاربران به وبسایت جمعآوری و نقاط تماس آن ها (Marketing Attribution) شود. این پارامترها شامل utm_source، utm_medium، utm_campaign، utm_term و utm_content هستند. همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” بهنظر میرسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند.
اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، به یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی در جهان تبدیل شده است. این پلتفرم به کسب و کارها این امکان را میدهد تا به جمعیت وسیعی از کاربران دسترسی پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آنها معرفی کنند. همکاری با پیجهایی که محتوای مشابه یا مکمل دارند نیز یک استراتژی مؤثر است.
فروشگاه آنلاین باید دارای طراحی کاربرپسند و ساده باشد و باید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار دهد. هشتگ ها می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محتوای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهند. هشتگ ها باید مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشند و باید به طور استراتژیک در محتوای شما استفاده شوند. ایجاد یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام اولین قدم برای موفقیت در این پلتفرم است.
تمام تلاش شما در اینستاگرام , برای انتقال یک پیام و در نهایت تاثیر گذاری روی افراد است . نرخ تعامل اینستاگرام یک پارامتر بسیار مهم است؛ زیرا میتواند تعیین کند که میزان تاثیرگذاری پیج شما بر روی کاربران دیگر تا چه اندازه است. در واقع تعامل یک عامل کلیدی در شبکه های اجتماعی است که نیاز هست آن را دنبال کنید.هنگام فعالیتهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی، فراموش نکنید که شبکه ی اجتماعی به معنای اجتماعی بودن است. تعامل در واقع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید روابط معناداری را در شبکه های اجتماعی با مشتریان فعلی و بالقوه خود برقرار کنید. فالوئرهای شما مایل نیستند تا با یک سازمان بدون چهره در ارتباط باشند بلکه آنها می خواهند با افراد واقعی در شبکه های اجتماعی صحبت کنند.
یکی از راههای بالا بردن تعامل کاربران با صفحه شما طرح یک درخواست می باشد . با افزایش فالوورها، تعامل شما در اینستاگرام نیز به طور مداوم بیشتر میشود. بنابراین، علاوه بر تمرکز بر محتوای خود، باید به ظاهر حساب خود نیز توجه کنید تا حساب شما معتبر به نظر برسد. حالا میتوانید از ابزارهای آنالیز (Insights)، امکان اضافه کردن لینک به استوریها (برای حسابهای با بیش از ۱۰ هزار دنبالکننده) و تبلیغات (Ads) استفاده کنید. یعنی کاری کنید تا کاربرانی که از اینستاگرام به وبسایت شما منتقل میشوند با احتمال بیشتری به مشتری تبدیل شوند.
تبلیغات در اینستاگرام نسبت به سایر کانالهای بازاریابی آنلاین، میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد. با توجه به نرخ تعامل بالا و هدفگذاری دقیق، تبلیغات در این پلتفرم میتواند نتایج بهتری در بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد. ترافیک انتقالی از اینستاگرام به دقت بررسی کنید تا متوجه شوید که بازدیدکنندگان بیشتر با کدام بخش تعامل برقرار میکنند و در طول حضور خود در وبسایت چه کار میکنند. مورد دیگر میتواند این باشد که بررسی کنید تغیرات کوچک در ظاهر و محتوای صفحه فرود چه تدثیری در نرخ تبدیل دارد. از این رو صفحه فرود شما باید در کمترین زمان ممکن، نظر بازدیدکننده را به خود جلب و پیام درست را به او منتقل کند. برای بهبود نرخ تبدیل سایت، ابتدا باید رفتار کاربران خود را به خوبی بشناسید.
قسمت دیگری که برای تکمیل پروفایل خود باید پر کنید، قسمت بیو (bio) پروفایل اینستاگرام است. بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری میباشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید. در این بخش میتوانید هشتگدهی هم انجام دهید و یک حسابکاربری دیگر را تگ کنید. شاید این ویژگی برای ساکنان ایران اهمیت چندانی نداشته باشد، اما اگر بخواهید محصول شما در جوامع بین المللی دیده شود، نباید از آن غافل شوید.
وقتی شما برای خرید به یک پیجی مراجعه میکنید دوست دارید به اطلاعات لازم از جمله نحوه سفارش، آدرس فروشگاه، وبسایت معتبر برای خرید، بایوگرافی فروشنده و رضایت مشتریان دسترسی داشته باشید. بنابراین لازم است با هایلایتهای ضروری اعم از موارد زیر، اطلاعاتی کافی در اختیار کاربران قرار دهید. از سوی دیگر, تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال رشد سریع فالوورها و افزایش دیدهشدن برند خود هستند, گزینهای مناسب و کارآمد است. با برنامهریزی دقیق و انتخاب پیجهای مناسب, میتوان به نتایج چشمگیری دست یافت و به اهداف کوتاهمدت و بلندمدت دست پیدا کرد. در نهایت، تحلیل بازار و تعیین هدفهای واضح, کلید موفقیت در این نوع تبلیغات است و میتواند به رشد و پیشرفت کسب وکارها کمک کند. این دسته از کسبوکارها معمولاً بودجههای تبلیغاتی قابل توجهی دارند و به دنبال جذب فالوورهای واقعی و هدفمند هستند.
برای افزایش فروش پیج اینستاگرام باید هشتگهای ترند را پیدا کنید و از آنها برای تولید محتوای آینده خود الهام بگیرید. استفاده از هشتگ گذاری تاثیرگذار در اینستاگرام مرتبط با صنعت و نیازهای مخاطبان هدف، به شما کمک میکند تا محتوایتان را برای افرادی که به آن علاقهمند هستند، قابل دسترس کنید. هشتگها همچنین به شما کمک میکنند تا مخاطبان جدید را جذب کنید و در جستجوهای مرتبط با کسب و کارتان دیده شوید. برای جلب توجه کاربران و جذب مخاطبان، باید محتوای خلاقانه و جذابی ایجاد کنید.
شما میتوانید پیجهای مناسب با بودجه خود را انتخاب کرده و تبلیغات خود را در آنها قرار دهید. این روش به شما کمک میکند تا با انتخاب پیجهای مرتبط، به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بهتری داشته باشید. این نوع تبلیغات به صورت محتوای حمایت شده و پرداختی انجام میشود و به برندها کمک میکند تا به صورت مستقیم به مخاطبان هدف دست یابند. تبلیغات اسپانسری معمولاً نرخ تبدیل بالاتری دارند و میتوانند به افزایش فروش کمک کنند. یکی از روشهای مؤثر برای تبلیغ در اینستاگرام, همکاری با صفحات پربازدید است. این صفحات معمولاً تعداد زیادی فالوور دارند و از این رو, برندها میتوانند محصولات یا خدمات خود را از طریق این صفحات به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنند.
کاربران اینستاگرام به دنبال الهامگرفتن، سرگرمی یا کسب اطلاعات هستند؛ بنابراین اگر تبلیغات شما بهوضوح در حال تلاش برای فروش چیزی باشد، مخاطبانتان بهسرعت از آن عبور میکنند و توجهی نشان نمیدهند. با آنکه برندها کپشنهای کوتاه را ترجیح میدهند چون فکر میکنند کاربران متون طولانی را نمیخوانند، طبق تحقیقات کپشنهای طولانی اغلب عملکرد بهتری دارند. کارشناسانی که به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند میتوانند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند. از این کارشناسان میتوانید برای مدیریت پیج، ارتباط با مخاطبان، تولید محتوا، بازاریابی و غیره کمک بگیرید.
همچنین، باید محصولات خود را به گونه ای قیمت گذاری کنید که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست گذاشتن، تولید محتوای اورجینال است. خیلی مهم است که محتوایی در فید اینستاگرام خود به اشتراک میگذارید، تکراری نباشد زیرا این پست برای همیشه در فید اینستاگرام شما باقی خواهد ماند (مگر اینکه خودتان آن را حذف کنید). برای تولید محتوای اورجینال بد نیست که یک تیم عکاسی و طراحی گرافیک داشته باشید. شاید بتوان گفت که بهترین نحوه تبلیغ در اینستاگرام، گذاشتن پستهای تبلیغاتی در فید اینستاگرام است. فید اینستاگرام همان صفحهی اصلی حساب کاربری اینستاگرام شما است که پستهای شما تا ابد در آن باقی میمانند و بر خلاف استوریها، بعد از گذشت ۲۴ ساعت پاک نمیشوند.
استفاده از ابزارهایی مانند Linktree میتواند به شما کمک کند تا چندین لینک را یکجا به اشتراک بگذارید. تکنیکهای ساده زیادی برای افزایش دسترسی پستهای شما در اینستاگرام وجود دارد. این نکات و ترفندها به شما کمک میکند تا با تاثیرات الگوریتم اینستاگرام مقابله کنید و به مخاطبان جدید و تاثیرگذاری دست یابید. عکسهای پروفایل اینستاگرام همیشه به صورت دایرهای بریده میشوند، بنابراین عکسی را انتخاب و فرمت کنید که به خوبی در این قالب قرار بگیرد.
برای آشنایی بیشتر با این نوع بازاریابی، میتوانید مقاله ترکیب ایمیل و پیامک در بازاریابی را مطالعه کنید. در ادامه، نگاهی به مهمترین ترندهای بازاریابی مستقیم در ۲۰۲۵ خواهیم داشت. واضح و برهان است که اکثر ترافیک اینستاگرام از دستگاههای موبایل به وبسایت شما منتقل میشوند. برای مثال، می توانید از CTA ای مانند “با استفاده از کد تخفیف 20 درصد تخفیف بگیرید” استفاده کنید تا تخفیف ویژه خود را به مخاطبان خود اطلاع دهید.
استفاده از استوریها به شما امکان میدهد تا محتوای خاص و متنوعی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. یکی از تکنیک های کاربردی برای این مورد، اضافه کردن زیرنویس متناسب با صحبت های خودتان به تبلیغات و محتواها است. در صورتی که وقت و حوصله زیادی برای اضافه کردن زیرنویس ندارید، می توانید از ابزارهای جدید هوش مصنوعی هم استفاده کنید که عملکرد بسیار خوبی دارند. زیرنویس ها نه تنها تبلیغ شما را برای همه قابل دسترس می کنند، بلکه تحقیقات نشان می دهد تعامل شما با مخاطبان تا 12 درصد بیشتر می شود.
بیشتر بازاریابان رسانههای اجتماعی به فکر همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگ که دهها هزار فالوور دارند هستند. طبق گفته Social Media Examiner، هرچه بیشتر به صورت زنده پخش کنید، محتوای غیر زنده شما نمایش بیشتری خواهد داشت. مهم است که بدانید اینستاگرام به طور مداوم الگوریتم خود را بروزرسانی و آزمایش میکند. قوانین و اولویتهای الگوریتم ممکن است تغییر کند و نیاز به تنظیم استراتژیهای شما داشته باشد. با توجه به این موارد، لازم است همواره عملکرد سایت خود روی دستگاههای موبایل را زیر نظر داشته باشید و بهتر است بدین منظور از چند ابزار پایش عملکرد وبسایت استفاده کنید که گوگل آنالیتیکس فقط یکی از آنهاست. هرچه این فرمها سادهتر و جذابتر باشند، احتمال تکمیل آنها توسط کاربران بیشتر است.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام بسته به عواملی مانند نوع تبلیغات، زمان اجرا و مخاطب هدف متفاوت است. بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در این شبکه اجتماعی وجود دارد که این تعداد در حال افزایش است. این محبوبیت، اینستاگرام را به یک فرصت عالی برای کسب و کارها تبدیل کرده است تا محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان گسترده ای معرفی کنند و فروش خود را افزایش دهند. از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی میتوانید بهطور دقیق هدفگذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکههای اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. مخاطبان هدف به افرادی گفته میشود که محصولات و خدمات شما برای آنها نیاز است و امکان تبدیلشدن آنها به مشتری بالاست.
همچنین شما میتوانید برای افزایش بازدید خود و ترفند های آن به مقاله ما با عنوان “چگونه به ۱۰ هزار بازدید ریلز برسیم؟ ” مراجعه کنید. با این حال، این شرکت طی سالها دیدگاههای کلی در مورد نحوه عملکرد الگوریتم خود ارائه داده است. همچنین به پوشش جدیدترین اخبار و گزارشها در مورد کسبوکارهای مختلف از جمله تکنولوژی ، استارتاپ و خودرو میپردازد. جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید.
۲. زمان پست کردن محتوا
|}با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام، این برندها میتوانند به سرعت به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و آگاهی از برند خود را افزایش دهند. استفاده از عناصر بصری مثل بیو مناسب, ایموجیها و هشتگهای محبوب میتواند به افزایش دید تبلیغات کمک شایانی کند. همچنین, انتخاب صفحات مرتبط و تخصصی برای تبلیغ به منظور جذب دنبالکنندگانی که به موضوعات شما علاقهمند هستند, از اهمیت ویژهای برخوردار است. تولید محتوای باکیفیت و ماندگار نیز نقشی کلیدی در حفظ اعضای جدید ایفا میکند. در نهایت، ارزیابی دقیق نتایج تبلیغات پس از پایان کمپین برای بهبود استراتژیهای آینده, امری حیاتی است.
برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. الگوریتمهای AI توانایی تحلیل رفتار مشتری را دارند و میتوانند پیشنهادهای شخصیسازیشده ارائه دهند. یکی از تغییرات اساسی در بازاریابی مستقیم، ادغام کانالهای مختلف ارتباطی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه است. اگر میخواهید در دنیای رقابتی امروز موفق باشید، باید از این روشها استفاده کنید.
برای موفقیت در تبلیغات شبکههای اجتماعی، باید پلتفرم مناسب را انتخاب کرده و در مرحله بعدی، محتوای متناسب را منتشر کنید. انواع مختلفی از تبلیغات در این پلتفرمها وجود دارد، از جمله تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، استوریها و تبلیغات کروسل (Carousel Ads). این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید.
به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، میتوانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیهی غذا به اشتراک بگذارید. همچنین، میتوانید با استفاده از وبسایتهای ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید. با اینکه تنها ۱۸ درصد از مردم IGTV را نگاه میکنند اما به اشتراکگذاری ویدئوهای تبلیغاتی میتواند یکی از راه های تبلیغ در اینستاگرام برای دسترسی به خیل عظیمی از مخاطبان باشد.
میزان تعامل در همه شبکههای اجتماعی مثل توییتر ، فیسبوک و غیره مطرح می باشد و در واقع به معنی تعداد افرادی است که در هر کدام از این شبکه ها با اکانت ما یا صفحه ما ارتباط برقرار میکنند. نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپینها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود . در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار میکند .
اگر تبلیغات ویدیویی را با صدای صوتی و بدون توجه به جنبه بصری به نمایش می گذارید، ممکن است فرصت های ارتباط با مشتریان را از دست بدهید و این روی بهینه سازی نرخ تبدیل در اینستاگرام نیز اثر خواهد گذاشت. این تضمین می کند که تبلیغات شما در زمان مناسب به افراد مناسب برسد و شانس شما را برای بهینه سازی نرخ تبدیل در اینستاگرام افزایش یابد. انتخاب محتوای بومیسازی شده از مهمترین عواملی است که به تأثیرگذاری حداکثری تبلیغات کمک میکند.در واقع، انجام تبلیغات غیرمستقیم از ظریفترین نکاتی است که به تبحر و هنر قابل توجهی نیازمند است. تجربه نشان داده است که محتوای تبلیغاتی بومی و غیر مستقیم بازخورد بیشتری دریافت کرده و مشارکت و تعامل کاربران بیشتری را به خود جلب میکنند. ایجاد اعتماد در میان مشتریان یکی از مهمترین موضوعات روز بازاریابی و تبلیغات است. شما میتوانید با تهیهی یک مستند کوتاه و جذاب از کسب و کار، کارکنان و محل کار خود و به اشتراکگذاری آن در IGTV ارتباط صمیمانهتری با مخاطبان خود برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید.
پانزده ثانیهی اول ویدئوهایی که در IGTV به اشتراک میگذارید، در فید اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته خواهند شد. بنابراین، ویدئوی شما در IGTV باید شروعی قوی داشته باشد تا مخاطب به ادامهی تماشای آن در IGTV ترغیب شود. فیلترهای AR بسیار تعاملی بوده و یکی از موارد علاقه الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 هستند. انتشارات نظرات مشتریان کنونی شما به مشتریان بالقوه در مورد اعتماد به برند و کیفیت محصول اطمینان می دهد. ارسال منظم پست برند شما را قابل مشاهده می کند و در ذهن مخاطبان نگه می دارد.
اینجا