بلاگر معروف ایران، از تجربه به شهرت2021-03-21

لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان

جریان پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل می‌کند. او به عنوان یکی از 500نفر برتر صنعت مد و همچنین جزو سی نفر افراد موفق در مجله ی فوربز در سال 2016 معرفی شد. ایمی همچنین دو مجموعه کتاب نوشته است که کتاب هایش نیز جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در نیویورک تایمز بودند.

در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند. از این رو در متن بالا به طور کامل به معرفی و بررسی موفقیت معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی پرداختیم. این نکته را به خاطر داشته باشید که همیشه غیر ممکن غیر ممکن است و تنها اگر امروز بخواهید و تصمیم بگیرید مطمئن باشید که فردا نام شما در لیست معروف‌ترین‌ بلاگرهای ایرانی قرار خواهد گرفت. در این بخش به معرفی برخی از بلاگرهای معروف ایرانی می‌پردازیم که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و برای تبلیغات مناسب هستند.

  • مثل خیلی از سریال‌های دیرگ فریبا هم از ضعف فیلنامه رنج می‌برد و همین باعث شده که تلاش‌های عوامل فیلم به هدر رود.
  • {
  • اولین فردی بود که به همراه پدرش نخستین سایت شرط بندی ایرانی با درگاه پولی ریالی را معرفی و راه اندازی کرد و گفته می شود که تمام سایت های شرط بندی دیگران زیر مجموعه او می باشد.
  • |}
  • یکی از بهترین کارها برای رسیدن به موفقیت بررسی افرادی است که مسیری که شما هم اکنون در ابتدای آن هستید را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.
  • یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روش‌های آرایشی است.
  • {
  • از جمله معروف‌ترین بلاگرهای اینستاگرام که در حدود M1.2 فالوور دارد سید مهدی حسینی با آدرس اینستاگرامی MAHDIDUB1 است.
  • |}{
  • الناز گلرخ که به تازگی از ایران به دوبی مهاجرت کرده است، پیش از این یک سالن زیبایی در تهران داشت و پس از مشکلات و حواشی به وجود آمده، تصمیم به ترک کشور گرفت.
  • |}

پروانه اعلمی بلاگر ساکن آمریکا است که در حوزه آرایشی و مراقبت از پوست در شبکه ‌های اجتماعی تولید محتوا می‌ کند. این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می ‌شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ‌ها و سرگرمی ‌های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می ‌گذارد. او در حال حاضر بیش از یک میلیون و 750 هزار فالور دارد و همچنین بیش از 600 پست مختلف در مورد غذاهای گوناگون منتشر کر ده است.

این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند.

از مزایای شغل بلاگری می‌توان به محبوبیت و شهرت فوق‌العاده شخص در اذهان عمومی اشاره کرد. «مرمر یعقوبی» با اشتراک‌گذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبال‌کنندگان زیادی را جذب کرده است. برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد می‌توانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید می‌کند. برندهای مرتبط با لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به‌خوبی می‌توانند محصولاتشان را در این پیج تبلیغ کنند. «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

از سال 1397 ویدیوهای او در اینستاگرام محبوبیت پیدا کرد و با حضور در برنامه‌های تلویزیونی به شهرت رسید. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. مدت کوتاهی نیز در یکی از ایالت‌های آمریکا سکونت داشتند؛ اما پس از گذشت چند وقت به ترکیه مهاجرت کردند و اکنون ساکن این کشور هستند.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او به تمام رستوران های این شهر سر می زند و برای تبلیغ غذاهای آنها قراردادهایی را با آنها منعقد می کند. یکی از رشته های پر طرفدار بین ایرانیان مد و فشن می باشد که زن و مرد نمی شناسد. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. شما می‌توانید به کمک آژانس دیجیتال مارکتینگ ادوایس در کمترین زمان ممکن فروش محصولات خود را تا چند برابر افزایش دهید. امروزه یکی از بحث‌های داغ حوزه‌های بلاگری در ایران، لایف‌استایل بلاگر است.

ولی در حال حاضر می‌توان اصلی‌ترین فعالیت سپیده بزمی‌پور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب به‌عنوان یک لایف‌استایل بلاگر مشهور عنوان کرد. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد. سپس آن‌ها برای ادامه زندگی و کار به ایران بازگشتند و در حال حاضر در شهر تهران سکونت دارند. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

در صورت استفاده از محتوای وب‌سایت بدون دادن لینک مستقیم، محتوای شما هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی به فرم DMCA گزارش خواهد شد.

در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر می‌برند.

  • فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است.
  • {
  • اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
  • |}{
  • در سال‌های اخیر، به ویژه با همه‌گیری ویروس کرونا بلاگینگ طرفداران بیشتری پیدا کرده است.
  • |}{
  • این دسته از افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات خود در زمینه‌های مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کرده‌اند.
  • |}
  • تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روش‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است.
  • امروزه یکی از فعالیت‌های پرطرفدار برای دختران، نمایش روزمرگی و استایل خودشان در شبکه‌های مجازی‌شان است.

الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می ‌کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می ‌باشد. در این رشته نیز بلاگرهای معروفی فعالیت می کنند که یکی از آنها نگین میر صالحی می باشد.

این روزها یک بچه، اتاق ترامپ را بهم ریخته است

او زمانی که موضوع حرمسرا را مطرح کرد سرو صدای بسیاری را به وجود آورد و موجب شد تا مدیران اینستاگرام به دلیل اعتراضاتی که علیه او انجام شد، اکانت او را مسدود کنند. باید توجه داشت که برای هر حوزه باید از بلاگرهای مرتبط استفاده کنیم تا بهترین نتیجه را از تبلیغات اینفلوئنسری بگیریم. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوه‌بر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.

او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفه‌ای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند. سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمت‌وسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. اما در سال ۱۴۰۱، تصمیم گرفت که اغلب محتوای پیج خود را به خانواده و روزمرگی‌هایش اختصاص دهد.

{
  • حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.
  • نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد.
  • نواب ابراهیمی با آدرس اینستاگرامی @navab.ebrahimii از جمله معروف‌ترین فود بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام است که تاکنون موفق به جذب میلیون فالوور ایرانی شده است.
  • {
  • «صبا مرشدی» با داشتن حدود ۱ میلیون فالوور، بلاگری پرطرفدار است که لحظات صمیمی زندگی خانوادگی خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.
  • |}{
  • او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند.
  • |}{
  • شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی می‌شود حس همسفری با او بعد از دیدن استوری‌هایش است.
  • |}
|}

بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگی‌های او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب می‌شود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید.

{
  • نگین این روزها در زمینه خانه‌داری، آشپزی، مد و زیبایی تولید محتوا می‌کند و درآمد او از راه تبلیغات به دست می‌آید.
  • {
  • قالب جدید و جذاب آموزش و تبلیغات موثر را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.
  • |}
  • در گذشته‌ای نه چندان دور، وبلاگ‌ها یکی از ابزارهای اصلی ارتباط میان افراد مختلف از گوشه و کنار دنیا بودند.
  • {
  • او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است.
  • |}{
  • «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستوران‌گردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
  • |}
  • پویان مختاری نیز کسی است که خیلی زود فعالیت خود را در زمینه سایت‌ های شرط بندی آغاز کرد و با جدیت تمام به این موضوع می پردازد.
|}

بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.

وبلاگ های معروف ایرانی

صدف بیوتی، الناز گلرخ، ملینا تاج و لیلی قالیچی از معروف ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر  آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.

خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ  فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. «مهدی داب» با بیش از ۴.۵ میلیون فالوور، کمدینی خلاق است که محتوای طنز و جذاب تولید می‌کند. او با استفاده از موضوعات روز و ارائه محتواهای خنده‌دار، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. محتوای طنز این صفحه نرخ تعامل زیادی دارد و برای تبلیغ کسب‌وکارهای مربوط به سرگرمی بسیار جذاب است.

این سلبریتی در سال 69 متولد شده است و گفته می شود که زمانی که در مقطع راهنمایی بوده طریقه پخت تمام غذاهای ایرانی را یاد داشته است. مشوق او مادرش بوده و در این باره گفته که زمانی که از کلاس برمی گشته همیشه به مادرش کمک می کرده و هر سوالی داشته از او می پرسیده است. او سعی می کند که پس از مدتی تمام آشپزی های خانه را انجام دهد و مادرش هم اشکالات و نقص هایش را برطرف می کرده است. سپس با ضبط کلیپ هایی و انتشار آن در فضای مجازی رفته رفته به شهرت می رسد و اسم و رسم پیدا می کند. او به این سوال که چطور می شود که یک آقا به عنوان مشهورترین اشپز ایران شناخته شود، می گوید که شاید خانم های کار زیادی دارند و به همین خاطر نمی رسند که آشپزی کنند. سرنا امینی برخلاف برخی از بلاگر های ایرانی طنز، به حاشیه‌سازی علاقه‌ای ندارد.

او در واقع مشهورترین شعبده‌باز دنیای مجازی است که میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. امیر فود با آدرس اینستاگرامی @Amir_food-review از جمله تسترهایی است که از طریق معرفی رستوران‌ها، فست فودها و … در اینستاگرام به کسب درآمد می‌پردازد. نکته مهم در خصوص این بلاگر توضیح کامل و قابل مفهوم در خصوص غذاها است. نقدهای این بلاگر به گونه‌ای است که حین خواندن کپشن حس و مزه‌ی غذا را زیر دندان‌هایتان احساس می‌کنید.

او درگذشته یک ورزشکار کیک بوکسینگ بود، اما اکنون در رشته کراس‌فیت مشغول به فعالیت است؛ و محتواهای فوق‌العاده‌ای از زندگی خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین به شکل روتین نرمش و ورزش‌های خانگی را به‌صورت پست و استوری منتشر می‌کند که از این لحاظ در ایران کم‌نظیر است. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد. اما به‌طورکلی این افراد باید هنر عکاسی، ادیت و گویندگی را دارا باشند.

  • او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقل‌مکان کرده است.
  • {
  • بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانسته‌اند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند.
  • |}
  • ولی در حال حاضر می‌توان اصلی‌ترین فعالیت سپیده بزمی‌پور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب به‌عنوان یک لایف‌استایل بلاگر مشهور عنوان کرد.
  • {
  • کیارا فرانی مدل و بلاگر جذاب و معروف ایتالیایی است که از سن پایین با بلاگ‌نویسی، خودش را به اوج رساند.
  • |}
  • امروزه بسیاری از افراد قدم به فضای مجازی گذاشتند و موفق شدند توجه طیف گسترده‌ای از مردم را به خود جلب کنند.
  • {
  • این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد.
  • |}
{

بلاگر های معروف ایرانی در یوتیوب چه برنامه هایی تولید می کنند؟

|}

صمیمیت و همکاری آن‌ها در انجام کارهای مختلف مثل آشپزی، تفریح و بازی یکی از بهترین ویژگی‌های این خانواده محسوب می‌شود؛ که معمولاً در شبکه‌های اجتماعی به این نکات کمتر پرداخته می‌شود. به همین سبب این خانواده از خاص‌ترین بلاگرهای لایف‌استایل به شمار می‌روند. لایف‌استایل به معنی سبک زندگی یا در اصطلاح فارسی به معنی روزمرگی است. با گسترش شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایف‌استایل بلاگرها به این‌گونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، به‌شدت در حال افزایش است.

او مدرک طراحی داخلی خودش را از دانشگاهواشنگتن آمریکا اخذ کرده است. پس برندها سعی می‌کنند با انتخاب یک فرد یا افرادی به عنوان سفیر نام خود را بیشتر از قبل به گوش علاقه‌مندان به حوزه مد و فشن برسانند. پس علت حضور بلاگرها و اینفلوئنسرها از کشورهای مختلف مثل ایران دعوت به همکاری و حضور در این مراسم است. نگین عابدزاده؛ اینفلوئنسری که از سال ۹۲ در حیطه بلاگری لایف‌استایل فعالیت می‌کند و از مشهورترین بلاگرهای ایرانی به شمار می‌رود. او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. «یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهام‌بخش ارائه می‌دهد.

در این مقاله در مجله مد و فشن ژومنت با بیوگرافی و جزئیات زندگیاو آشنا می‌شوید. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل می‌شوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی به‌دلیل درصد بالای دنبال‌کنندگان از سراسر ایران، گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می‌ کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می ‌باشد.

او در مسابقات میکاپ آرتیست کوسموپولیتان شرکت کرد و مقام نخست این مسابقات را دریافت کرد. این جدول شامل لیستی از بلاگرهای معروف ایرانی است که در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. بسیاری از بلاگرهای اینستاگرامی با تولید محتوای متنوع و خلاقانه توانسته‌اند مخاطبان و طرفداران زیادی را جذب کنند. این دسته از افراد با اشتراک‌گذاری تجربیات خود در زمینه‌های مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کرده‌اند. به گفته خودش کودکی او سرشار از شیطنت بوده است و در سال 1394 تصمیم می‌گیرد انتشار ویدیو در اینستاگرام خود را شروع کند.

{
  • یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است.
  • {
  • او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفت‌انگیز مادرش در آشپزی انجام می‌دهد.
  • |}
  • اما یکی دیگر از پیج هایی است که طرفداران بسیاری دارد و موجب شده تا تمام شهروندان این شهر علاقمند به غذاهایی شوند که این پیج معرفی می کنند.
  • اگر محصول شما برای گروه سنی خاصی طراحی شده، باید افرادی را انتخاب کنید که پیج‌هایشان بیشتر به این گروه توجه دارند.
  • {
  • اما برخی دیگر با تمرکز بر مد و فشن و استفاده از فرصت‌هایی که برایشان رقم می‌خورد، مورد توجه همگان قرار می‌گیرند.
  • |}{
  • او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند.
  • |}
|}

این نکته را به خاطر داشته باشید که تسلط بر بیان یکی از ‌مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر جذب فالوور تاثیر می‌گذارد. بنابراین اگر قصد دارید شما نیز وارد این عرصه هیجان انگیز شوید از هم اکنون سعی کنید که بیان خود را قوت ببخشید. صدف بیوتی که ساکن کشور آمریکاست، در پست های اینستاگرام و یوتیوب خود، فیلم های آموزش آرایش منتشر می کند. صدف بیوتی را می توان جزو اولین بلاگرهای ایرانی یا بهتر است بگوییم اولین بیوتی بلاگر ایرانی دانست. او رابطه صمیمانه ای با طرفداران خود داشته و در کار خود بینظیر است.

اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند. همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.

تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می ‌باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت‌ های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می ‌کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می‌ دهد. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه‌ های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می ‌باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می ‌تواند کاربردی و موثر باشد. همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد.

او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند. یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لایف‌استایل بلاگرهای ایرانی سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری (بازیگر) است. او به‌واسطه شهرت همسرش، به‌سرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرف‌دارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. سپیده متولد دی‌ماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمی‌پور؛ یکی از بزرگ‌ترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب می‌شود. او در ۱۴ سالگی به همراه خانواده‌اش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلی‌اش را در شهر بروکسل ادامه داد. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد.

یکی از وبلاگ هایی است که در زمینه فیلم کار می کند و علاقمندان به سینما و تلویزیون می توانند به این وبلاگ سر بزنند و در مورد مسائل مورد علاقه خود اطلاعات مفیدی کسب کنند. علاوه بر این موضوع، مطالب سرگرمی و طنز نیز می توان در آن پیدا کرد و عکس هایی هم از قدیم وجود دارد که می تواند شما را با حال و هوای آن زمان بیشتر آشنا کند. فودبلاگر اصطلاحی است که به تازگی به وجود آمده است و از دو کلمه انگلیسی وارد فارسی شده است. این اصطلاح به کسانی گفته می شود که به رستوران های مختلف سر می زنند و غذاهای آنها را معرفی می کنند. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است.

پس با دقت بیشتری انتخاب کنید و به بازخوردهایی تبلیغات هم توجه داشته باشید. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد. از سال ۱۹۲۲ یک قرن می‌گذرد و در این مدت اختراعات، شرکت‌ها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند. در این مطلب لیست‌میکس به معرفی ده چیز که امسال صد ساله می‌شوند می‌پردازیم.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
این سایت