تبلیغات اینستاگرام فرصتی برای نوآوری در بازاریابی2021-02-15

اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی اینستاگرام؛ ساخت استراتژی و بهترین روش ها مگنت

در این نوشته به طور کامل به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ پاسخ دادیم و به آموزش اینستاگرام مارکتینگ پرداختیم. به طور کلی، استفاده هوشمندانه از ویژگی‌ها و ابزارهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و هدفمند، تعامل با مخاطبان و استفاده از تبلیغات می‌تواند به موفقیتتان در اینستاگرام مارکتینگ کمک کند. همچنین، نباید فراموش کنید که به تحلیل و پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام توجه کنید و با بهبود و تنظیم استراتژی خود، بهترین نتایج را بدست آورید. اینستاگرام مارکتینگ یا بازاریابی اینستاگرام یک استراتژی است که به استفاده از اینستاگرام و ویژگی‌های آن برای ایجاد یک جامعه و تبلیغ کسب‌وکار شما اشاره دارد. برندهایی که از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می‌کنند، باید محتوای جذاب برای این پلتفرم ایجاد کنند.

چرا، اما باید به جز تعداد فالوور به مشارکت یا اینگیجمنت این پیج‌ها توجه داشته باشید. پیج‌های با فالوور بالا، که اینگیجمنت مناسبی هم دارند، گزینه اقتصادی و مناسب برای تبلیغات هستند. اما جالب است بدانید خیلی از این پیج‌های به اصطلاح بزرگ اینستاگرام، بعد از تغییرات الگوریتم اینستاگرام، دیگر بزرگ به حساب نمی‌آیند. خیلی از این پیج‌ها با ربات‌های فالو آنفالو و یا خرید فالوور به این تعداد فالوور رسیده‌اند.

محتوای رقبایتان را تحلیل کنید

یعنی شما برای رسیدن به اهدافی که پیش‌تر بازاریابی معرفی کردیم، یعنی فروش و برندسازی نیاز به محتوا دارید. با تولید محتوا می‌توانید به این دو هدف در شبکه اجتماعی اینستاگرام برسید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید و مخاطبین هدف را هم شناختید، باید بهینه‌سازی صفحه یا همان پیج اینستاگرام خود را شروع کنید. و همچنین آن را به صفحه‌ فیس‌بوک متصل کرده‌اید و در حال حاضر یک حساب تجاری (Business Account) دارید. اما کسانی هم که قصد دارند صرفا بر روی اینستاگرام کار کنند هم می‌توانند از محتوای این مقاله استفاده کنند. ویدئوهای بصری این دوگانگی را به نمایش می‌گذارند و معابد تاریخی را در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن به تصویر می‌کشند و در نتیجه مخاطبان متنوعی را جذب می‌کنند که به میراث یا نوآوری علاقه دارند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مطالب هشتگ مارکتینگ چیست و هشتگ اینستاگرام چیست را بخوانید تا بهتر از آن در محتوای اینستاگرامی‌تان استفاده کنید. روزانه 95 میلیون پست در سرتاسر اینستاگرام منتشر می‌شود (منبع)، در نتیجه خیلی طبیعی است که فید اینستاگرام هر روز تغییر کند و بین این همه پست و حساب کاربری، شما به سختی دیده شوید! اما اگر از امکاناتی مثل هشتگ به درستی استفاده کنید، می‌توانید بهتر از قبل دیده شوید. در واقع فعلاً در ایران هشتگ‌ها خیلی می‌توانند به شما کمک کنند تا بهتر دیده شوید. شما می‌توانید با استفاده از هشتگ‌های مناسب و مرتبط با کلمه کلیدی‌تان، فروش زیادی را به سمت پست‌های خود بیاورید.

برای نظارت بر اینستاگرام، می‌توانید در Awario ثبت‌نام کنید که یک ابزار عالی برای ردیابی منشن نام تجاری شما و محصولات آن است. هر بار که نظری در مورد کسب‌وکار شما در اینستاگرام ارسال می‌شود، به‌صورت لحظه‌ای به شما اطلاع می‌دهد. همچنین به داده‌های قبلی از منشن‌های قدیمی خود دسترسی دارید تا بتوانید تصویر دقیق‌تری از عملکرد خود داشته باشید.

با تعیین اهداف شروع به تدوین استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود کنید. اهداف زیربنای همه کارهایی هستند که در اینستاگرام انجام می‌دهید، از انتخاب قالب‌ محتوا تا هر جزئیات دیگری تحت‌تأثیر اهداف برند هستند. استفاده از هشتگ گذاری تاثیرگذار در اینستاگرام مرتبط با صنعت و نیازهای مخاطبان هدف، به شما کمک می‌کند تا محتوایتان را برای افرادی که به آن علاقه‌مند هستند، قابل دسترس کنید. هشتگ‌ها همچنین به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان جدید را جذب کنید و در جستجوهای مرتبط با کسب و کارتان دیده شوید. حتی اگر تجهیزات حرفه‌ای ندارید، می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود ویدیوهای جذاب و کوتاهی تولید کنید. ریلزها به دلیل امکانات ویرایشی متنوع و موسیقی‌های جذاب، فرصت فوق‌العاده‌ای برای تعامل با مخاطبان و افزایش دیده شدن برند شما هستند.

در آخر هم خاطرتان باشد که حتماً اینستاگرام کسب و کارتان را در دیگر کانال‌ها پروموت کنید. دکمه شبکه اجتماعی اینستاگرام‌تان را در وبسایت خود بگذارید و اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی معرفی و تبلیغ کنید. برخی اوقات بهترین و آسان‌ترین راه برای جذب فالوور این است که به سادگی درخواست جذب فالو داشته باشید. باید زمان‌های مختلف را بررسی کنید تا ببینید کدام یکی بازخورد بیشتری برای شما داشته است. البته باید این مسئله را هم در نظر داشته باشید که تعداد پست‌های ارسالی شما در هر هفته نیز می‌تواند روی روابطتان با افراد تاثیرگذار باشد.

اگر می‌خواهید حضور خود را افزایش داده و مشتری جذب کنید، به یک استراتژی واضح و عملی برای اینستاگرام نیاز دارید. نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد. البته اگر می‌خواهید کاربران شما آن تصویر یا پست را در اینستاگرام ببینند، نیازی نیست که آن را پنهان کنید. منظور از فضای نگاتیو، همان فضای خالی و ساده دور و اطراف سوژه‌تان است. خالی کردن اطراف سوژه عکاسی‌تان می‌تواند منجر به جلب توجه مخاطبین شما شود و تصویر شلوغی به نظر نرسد. برای اینکه مخاطبین خود را بهتر جذب محتوای خود کنید، بهتر است فقط برروی یک سوژه متمرکز شوید.

در عین حال، اطمینان حاصل کنید که صفحه اینستاگرام شما از انسجام و زیبایی کافی برخوردار است. میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که تعداد فالوورهای محدودی دارند؛ اما تاثیر آن‌ها روی مخاطبان زیاد است. اگر می‌خواهید با روش‌های ارزان بازاریابی اینستاگرامی آشنا شوید، ادامه مقاله را بخوانید. در بخش توضیحات (Description) پست‌های اینستاگرامی خود هم سعی کنید از فرمول خاصی پیروی کنید. اگر فونت‌های فارسی را از منابع اصلی آن‌ها تهیه کرده باشید، می‌توانید به وزن‌های مختلف فونت‌ها دسترسی داشته باشید و زیبا‌تر پوسترها و طرح‌های خود را آماده کنید. اما شما برای معرفی محصول در اینستاگرام نباید مستقیما به سراغ پیشنهاد خرید بروید.

همچنین، باید پروفایل‌های کاربری مختلف را تجزیه و تحلیل کرده و استراتژی‌هایی برای جذب آن‌ها به کانال اینستاگرام خود طراحی کنید. تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارها برای توسعه برند است که به تقویت تصویر مثبت، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و رشد کسب‌وکار کمک می‌کند. از طریق تبلیغات، برند می‌تواند پیام‌ها و ارزش‌های خود را به مخاطب هدف منتقل کند و در ذهن آن‌ها‌ جایگاهی ماندگار بسازد.

زمانی که تبلیغات با احساس یا هدفی خاص گره بخورد، بیشتر احتمال دارد که توجه‌ها را به خودش جلب کند. برای مثال برند کوکاکولا در کمپین‌های تبلیغاتی خود، محصولش را با لحظات خوش با خانواده و دوستان پیوند داده است. همین مورد باعث می‌شود کوکاکولا یکی از انتخاب‌های اصلی ما برای مهمانی و دورهمی‌هایمان باشد.

۹. ایجاد برندینگ قوی و منحصربه‌فرد

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

مثلا جمله ای در مورد برند شما بگویند یا دوستان خود را به یک چالش در پیج شما دعوت کنند. دائما دنبال فروختن محصولات خود نباشید.تیم دیجیتال مارکتینگ باید رابطه ای صمیمانه با مخاطبان برقرار کنید. گاهی محتوای متفاوت و خلاقانه برایشان تهیه کنید و از آنها بخواهید که در بحث‌ها شرکت کنند. اجازه دهید که آنها احساس کنند به جای یک برند، با یک فرد در ارتباط هستند. کارشناسانی که به صورت فریلنسر با مجموعه پونیشا همکاری دارند می‌توانند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند.

یکی دیگر از فواید تقویم محتوایی، این است که به شما کمک می‌کند دقیقاً بدانید که در چه تاریخ‌هایی هیچ پستی نگذاشتید. به این صورت می‌تواند به شما کمک کند که به‌طور مستمر پست‌های تان را منتشر کنید. شما می‌توانید از مشتریان خود بخواهید که تجربیات خود را با محصولات شما به اشتراک بگذارند و آن‌ها را در صفحه خود منتشر کنید که هم موجب افزایش اعتبار برند شما می‌شود و هم تعامل بیشتری جذب می‌کند. تحلیل عملکرد در اینستاگرام مارکتینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کمپین بازاریابی است.

    {
  • اگرچه آن‌ها به راحتی قابل چشم‌پوشی هستند، اما خلاقیت‌های برند شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما جدایی‌ناپذیر هستند.
  • |}
  • تبلیغات درپیج‌های بزرگ اینستاگرام، یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام است.
  • برای بهره‌وری بالاتر، مطمئن شوید که اهداف شما مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی و مرتبط هستند.
  • برای مثال، اگر شما محصولی را می‌فروشید که قابل عکس برداری است به‌طور طبیعی محصول شما پایه و اساس محتوایتان خواهد بود.
  • {
  • برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام، صرفاً تولید محتوای جذاب کافی نیست.
  • |}{
  • شما می‌توانید علاوه‌بر متن‌های انگیزشی، تولید محتوای خلاقانه‌ای در صفحه اینستاگرامی خود داشته باشید که در آن مطلب مفصل از آن گفته‌ایم.
  • |}

این راهنما یک نقشه راه برای کسب‌وکارهایی ارائه می‌دهد که به دنبال بهره‌برداری از پلتفرم اینستاگرام برای ارتباط با مشتریان و رشد برند خود هستند. هر چقدر هم که عکسی که می‌گیرید زیبا و خوش آب و رنگ به نظر برسد، یک ویرایش مناسب و حرفه‌ای می‌تواند به جذابیت آن اضافه کند. پس از ویرایش تصویر مورد نظر می‌توانید آن را از طریق اپ اینستاگرام منتشر کنید. همچنین تقویم محتوایی بهترین مکان برای درج و ثبت رویدادهای مهمی که باید برای آن در اینستاگرام محتوا درج کنید است؛ منظور رویدادهایی مثل راه‌اندازی محصول و تخفیف‌های ویژه است. با کمک تقویم محتوایی می‌توانید برای پست‌هایی که در اینستاگرام می‌گذارید از قبل برنامه‌ریزی کنید، نه اینکه دقیقۀ آخر و بدون هدف پست گذاشته باشید. در عین حال که محتوای رقبایتان را بررسی می‌کنید، از اشتباهاتی که ممکن است انجام داده باشند یادداشتی تهیه کنید.

آن موقع شما باید کاملا روی خودتان مانور دهید، اما یک کسب و کار و کسی که به‌دنبال فروش در اینستاگرام و برندسازی در اینستاگرام است، باید روی کسب و کارش تمرکز کند. پس در قسمت تصویر پروفایل هم باید از لوگو و تایپوگرافی کسب و کارش استفاده کند. در مقاله‌ی پرسونا در سایت به بررسی روش‌های ترسیم پرسونا برای کسب و کار پرداختیم که می‌توانید از آن برای پرسونا مخاطب در اینستاگرام هم استفاده کنید. با شناختن مخاطب و همینطور مشخص کردن دقیق پرسونا با هدفمندی خیلی بیشتری می‌تونید در اینستاگرام فعالیت داشته باشید. اما به صورت کلی باید درنظر داشته باشید که اینستاگرام صرفا یک ابزار برای توسعه کسب و کار اینترنتی ما است. در واقع یک کسب و کار اینترنتی باید در برنامه دیجیتال مارکتینگ‌اش در بخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) به‌فکر کار بر روی اینستاگرام باشد.

این پست از بلاگ نوین هاب را تا انتها دنبال کنید و بعد با اطلاعات کامل در اینستاگرام تبلیغ کنید. فروش و سرنخ ها از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل ردیابی هستند، بنابراین شما می توانید ROI واضحی را مشاهده کنید. هر بازاریابی می‌خواهد از تمام مزایای اینستاگرام برای تجارت خود بهره‌مند شود. به عبارتی می‌توان گفت که کپشن، صدای برند شما است؛ بنابراین باید اطمینان داشته باشید که کپشن‌های مناسبی انتخاب می‌کنید.

به عنوان یک پلتفرم تصویری و ویدئویی، اینستاگرام به کسب و کارها امکان می‌دهد تا از طریق اشتراک تصاویر و ویدئوها، نمایش محصولات و خدمات، ایجاد تعامل با مخاطبان و جذب مشتریان جدید را انجام دهند. در آغاز مسیر بازاریابی اینستاگرام، ممکن است با شور و اشتیاق و تکیه بر بهترین روش‌های موجود، شروع به تولید محتوا کنیم. بدون تحلیل عملکرد پست‌ها، نمی‌توانیم بفهمیم کدام محتوا برای مخاطبانمان جذاب‌تر است و کدام محتوا نتیجه دلخواه را به همراه ندارد. بنابراین، اندازه‌گیری مستمر عملکرد اینستاگرام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پس بهتر است که زمان‌های مختلف را بررسی کنیم و بهترین زمان برای ارسال تصاویرمان را انتخاب کنیم. می‌شود با نگاهی به سبک زندگی افرادی که هدف گرفته‌ایم این زمان را پیدا کرد. مثلا اگر شما هدفتان جوانان است به احتمال قوی ساعت ۸ صبح الی ۲ ظهر زمان مناسبی برای ارسال تصاویر نیست چون افراد هدف شما در مدرسه یا دانشگاه به سر می‌برند. افراد زیادی (از جمله من) با استفاده از هش‌تگ‌های اینستاگرام به دنبال تصاویر مورد نظر خود می‌گردند. من خودم بخش زیادی از ایران را با اینستاگرام دور زدم و اعتراف می‌کنم اگر هش‌تگ ها نبودند به هیچ‌عنوان نمی‌توانستم با مکان‌های زیبا اما دور افتاده ایران آشنا شوم.

اگر محتوای تولید شده با نیازها و علایق بازار هدف شما همخوانی نداشته باشد، شانس موفقیت پیج شما به شدت کاهش می یابد. تبلیغات با عکس، رایج ترین نوع آگهی است که کاربران در اینستاگرام مشاهده می کنند. این تبلیغات معمولا شامل یک تصویر جذاب به همراه علامت (مورد حمایت)در گوشه بالا سمت راست هستند. برای موفقیت در این نوع تبلیغات، انتخاب تصاویر با کیفیت و مرتبط با برند شما بسیار مهم است.

اما باز هم بهتر است که ترکیبی از هش‌تگ‌های کمی طولانی و دارای چند بخش به همراه هش‌تگ‌های تک بخشی استفاده کنید. فیلترهای اینستاگرام جلوه‌های خاصی به تصاویر شما می‌دهند؛ بد نیست که از آنها به درستی استفاده کنید و قبل از انتشار، چندین فیلتر مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یکی جذاب‌تر و بهتر است. ضمنا تصاویر روشن در اینستاگرام ۲۴٪ لایک بیشتری به نسبت تصاویر تیره گرفته‌اند. هزینه این نوع تبلیغات به دو روش تعداد استوری و یا تعداد بازدید محاسبه می‌شود. مثلا به ازای هر K بازدید و یا به ازای هر استوری مبلغی باید پرداخت کنید.

با استفاده از آن، می‌توانید یک صفحه فرود طراحی کنید که برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه شده است و شامل لینک‌های مختلف قابل کلیک برای بردن آن‌ها به پست‌های وبلاگ، صفحه محصول و… است. با Hootsuite می‌توانید برای انتشار محتوا برنامه‌ریزی کنید تا پست‌ها طبق زمان‌بندی شما مستقیماً از طریق برنامه ارسال ‌شوند. اگر از دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید حساب‌های فیس‌بوک، یوتیوب، پینترست، لینکدین و توییتر خود را در قسمت داشبورد این اپلیکیشن مدیریت کنید. همچنین ابزارهایی برای ویرایش عکس و ویدئو نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی متأسفانه این ابزار فقط برای 30 روز رایگان است و پس از آن باید اشتراک خریداری کنید. بازاریابی در اینستاگرام یکی از مباحثی است که این روزها در فضای مجازی بین مشاغل و استارت آپ ها بسیار داغ می باشد.

اگر فروشگاه دارید و اگر میخواهید مردم محصولات بهتر برند شما را بشناسند، باید تبلیغ در اینستاگرام را شروع کنید. تا اینجا در خصوص برخی از اصول تکنیکی بازاریابی در اینستاگرام صحبت کردیم اما نکته بسیار مهمی که به همان اندازه اهمیت دارد این است که محتواهای ارسالی با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. برخی از برندها کمپینی راه‌اندازی می‌کنند که در آن هشتگ خاصی را به کاربران‌شان معرفی می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که محتواهای مربوط به برندشان را با این هشتگ‌ها منتشر کنند. شما می‌توانید با برگزاری مسابقات اینستاگرامی هم از کاربران‌تان بخواهید که برای برند شما محتوا تولید کنند. هر تصویر یا پستی که در اینستاگرام می‌خواهید منتشر کنید، می‌تواند هزاران کلمه برای توصیفش در نظر گرفت. اگر شما هم می‌خواهید کپشن اینستاگرامی بنویسید که کاربران‌تان را حسابی به شما جذب کند، به نکات زیر دقت کنید.

همۀ این‌ها به معنی این است که کیفیت، توجه مخاطبین شما را هم همراه می‌کند. بنابراین اصلاً راضی به انتشار پست‌های بی‌کیفیت نشوید و تمرکزتان را به انتشار تصاویر با کیفیت بسیار بالا اختصاص دهید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید یک سری از استوری‌های آموزشی یا دستورالعمل خرید از برندتان را ایجاد کنید که می‌توانید آن را در بخش هایلایت استوری اینستاگرام‌تان قرار دهید. قبل از هر چیزی بهتر است تاکیدی داشته باشیم بر اینکه حتماً باید صفحه اینستاگرام‌تان را به اکانت تجاری تبدیل کنید و تنظیمات آن را بهینه کنید. اما حالا بهتر است در مورد انواع پست‌های اینستاگرامی و تفاوت آن‌ها با هم صحبت کنیم. وقتی در مورد یکپارچگی برند صحبت می‌کنیم، مشخصاً منظورمان ویژگی‌های ظاهری آن نیست؛ شما می‌توانید در تمامی پست‌های اینستاگرام‌تان یک خط داستانی را دنبال کنید.

{

راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام: از صفر تا صد

|}

همچنین، می‌توانید تحقیق کنید که رقبایتان از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند در پیدا کردن بهترین زمان برای اشتراک گذاری پست در اینستاگرام، به شما کمک کنند. اگر عبارت “Best Time To Post On Instagram” را سرچ کنید، می‌توانید این ابزارها و اپلیکیشن‌ها را پیدا کنید. در حالی که اگر خدمات آنلاین یا حضوری ارائه می‌دهید، اشتراک گذاری اطلاعات مفید یا آپدیت‌های پست‌های متنی می‌تواند محتوای مناسبی برای شما باشد. برای موفقیت بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام، باید فوت و فن‌های کار را بلد باشید. جای نگرانی نیست چرا که در این مقاله ما تمام فوت و فن‌های کار را به شما آموزش می‌دهیم.

پیج‌های بزرگ اینستاگرام، پیج‌های عمومی هستند که فالوورهای بالایی دارند. معمولا به پیج‌هایی که بالاتر از 100 هزار فالوور دارند، گفته می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است هدف شما، ترکیبی از اهداف گفته شده باشد.

در حالی که یک نسخه دسکتاپ وجود دارد، این برنامه ابتدا برای موبایل طراحی شده است و انجام اکثر کارها در برنامه موبایل ساده‌تر است. قرار دادن سوژه‌تان در گوشه‌های موقعیت عکاسی (نه وسط!) کمی عدم تعادل به ارمغان می‌آورند که می‌تواند توجه مخاطب شما را به آن جلب کند. خوشبختانه این روزها تکنولوژی تلفن‌های هوشمند و دوربین‌هایشان آنقدر پیشرفت کرده به اندازۀ یک دوربین عکاسی می‌تواند باکیفیت و عالی باشد. عکاسی عالی حالا دیگر فقط محدود به آن‌هایی که دوربین حرفه‌ای دارند محدود نمی‌شود. خود شما هم می‌توانید به‌راحتی و با رعایت چند نکته، عکاسی منحصربفردی داشته باشید و رشد فالوورهایتان را افزایش دهید. خلاقیت به خرج دهید و بهترین‌تان را در تصاویری که منتشر می‌کنید نشان دهید.

برای موفقیت در این فضای رقابتی علاوه‌بر توجه به یادگیری و آموزش اینستاگرام مارکتینگ، ضروری است که برندها ترندهای جدید را شناسایی و استراتژی‌های خود را بر اساس آن‌ها تنظیم کنند. به‌جای اینکه فقط محصولات خود را تبلیغ کنید، محتوای آموزشی بسازید که ارزش‌افزوده برای مخاطب داشته باشد. این نوع محتوا باعث می‌شود تا مخاطبان به شما اعتماد کنند و در بلندمدت به مشتریان وفادار تبدیل شوند. ویدیوهای کوتاه مانند ریلز در اینستاگرام بسیار محبوب هستند و می‌توانند بدون نیاز به هزینه‌های بالای تولید، برند شما را معرفی کنند. شما می‌توانید محتوای آموزشی، نکات کوتاه یا حتی چالش‌های سرگرم‌کننده بسازید تا مخاطبان بیشتری جذب کنید.

با داشتن اطلاعات دقیق درباره مخاطبان، می‌توان پیام‌های تبلیغاتی را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که با علایق و نیازهای خاص هر گروه همخوانی داشته باشد. تشویق ساکنان به اشتراک‌گذاری تجربیات خود در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند جذابیت یک شهر را افزایش دهد. کمپین‌هایی که از ساکنان محلی دعوت می‌کنند تا مکان‌ها یا رویدادهای مورد علاقه خود را نمایش دهند، می‌توانند شور و شوق طبیعی بیشتری برای بازدید از شهر ایجاد کنند. ابتکاراتی همچون برگزاری مسابقات برای تولید محتوای بصری مرتبط با سایت‌های میراث محلی به جذابیت جامعه کمک و گردشگری را ترویج می‌کند.

سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اینترنتی نیز می‌تواند به ارتقای برند شهر کمک کند. ایجاد هویت و تصویر به یادماندنی از شهر، توجه به هویت و ارزش‌های منحصربه‌فرد آن و توجه به صنعت گردشگری از عوامل مهم در برندسازی شهری است. رسانه‌های اجتماعی تعامل بین دولت‌های شهری و شهروندان را تقویت می‌کنند و ارتباطات و بازخورد بهتری را فراهم می‌آورند. اینگونه مشارکت‌ها به شهرها کمک می‌کند تا نیازها و ترجیحات شهروندان را درک کنند و برنامه‌ریزی شهری و خدمات خود را به‌گونه‌ای مسئولانه‌تر انجام دهند. جهت بازاریابی دیجیتال، تبلیغات محیطی، برگزاری رویداد تبلیغاتی و کمپین تبلیغاتی، برندینگ و طراحی لوگو و هویت بصری می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هم به صورت کلی می‌توانید آمار صفحه خود را ببینید و هم برای هر پست می‌توانید با وارد شدن بخش View Insights آمار هر پست را مشاهده کنید. در سریع‌ترین زمان سعی کنید اطلاعاتی که قصد دارید را به کاربر خود منتقل کنید. کاربر اینستاگرامی حوصله خواندن متن و توضیحات طولانی زیر پست شما را ندارد. یادتان نرود که در اینستاگرام هستیم و اینستاگرام یک رسانه‌‌ی اجتماعی تصویری است.

برند GATO یک برند فروش محصول (دسرهای نیمه آماده) است که از صفحه اینستاگرام خود برای نشان دادن دسرهایش به نحوی جذاب و خلاقانه استفاده می‌کند. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. با رعایت این نکات و استراتژی ها، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثر و متناسب با فرهنگ مخاطبان تهیه کنید و به نتایج مطلوب دست یابید. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند.

اما با امکان آپلود ویدیو و حتی بخش استوری و IGTV بستر کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال ممکن است برخی هدف‌های کوتاه‌مدت داشته باشند و فقط بخواهند در کوتاه‌ترین زمان به فروش برسند. و برخی دیگر شاید به فکر گسترش و افزایش محبوبیت کسب و کارشان از این طریق هستند و می‌خواهد برندسازی در اینستاگرام انجام دهند. اگر به دنبال بهبود عملکرد تبلیغات خود در اینستاگرام هستید می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در تارنما استفاده کنید.

شما چند استوری را می‌توانید در قالب یک هایلایت به کاربران نمایش دهید. می‌توانید برای هر هایلایت یک نام مشخص و همچنین یک تصویر انتخاب کنید. بسته به فالوورهای شما، موقیت مکانی شما و مواردی از این دست، بهترین زمان انتشار متفاوت است. حتی در منابع مختلف هم بهترین زمان، ساعات و روز‌های مختلفی عنوان شده است. در بحث شبکه سازی بیشتر به هشتگ در اینستاگرام و اهمیت آن در بازارایابی اشاره می‌کنیم. البته این توصیه در اصل برای کسب و کارهایی است که فعالیت‌ اصلی‌شان بر روی سایت اینترنتی است.

سعی کنید همیشه از مخاطبین خود بخواهید که پست شما را لایک کنند، کامنت بگذارند یا برای دیگر دوستان‌شان بفرستند. برخی اوقات هم بهتر است از قانون یک سوم در عکاسی تخطی کنید و در عکس‌هایتان مرکزی در نظر بگیرید که دو طرف آن متقارن باشد. اگر فکر می‌کنید که هش‌تگ‌هایی که در caption تصویر می‌نویسید ممکن است باعث طولانی‌تر شدن آن شود، هش‌تگ‌ها را برای خود کامنت بگذارید. با استفاده از بخش مدیریت و دانلود کامنت‌ نوین هاب، همه کامنت‌ها را در یک صفحه می‌بینید، و هیچ کامنتی را از دست نخواهید داد.

برگزاری مسابقات یا ارائه هدایا در اینستاگرام به افزایش تعامل و جذب فالوورهای جدید کمک می‌کند. این کار می‌تواند مخاطبان را به‌ اشتراک‌گذاری پست‌ها و معرفی برند شما ترغیب کند که به‌صورت رایگان می‌تواند دسترسی شما به کاربران بیشتری را فراهم سازد. اشتباهات رایج در اینستاگرام مارکتینگ ممکن است مانع دستیابی شما به نتایج مطلوب شود. با داشتن برنامه‌ریزی مشخص، تعامل موثر با مخاطبان، تولید محتوای باکیفیت، توجه به آموزش اینستاگرام مارکتینگ و تحلیل منظم عملکرد می‌توانید این اشتباهات را کاهش دهید و به استراتژی موفق در اینستاگرام دست یابید.

اینستاگرام دو نوع اکانت شخصی و تجاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید عملکرد خود را در زمان واقعی ردیابی کنید، درباره رفتار فالوورهای خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید با ساخت یک بیوگرافی کامل اطلاعاتی درباره برند خود در قسمت bio اضافه کنید، در این قسمت توضیحی 150 کاراکتری از کسب‌وکار خود بنویسید و بر علت متمایز ‌بودن آن تمرکز کنید. اگر نتوانید مخاطب هدف خود را مشخص کنید، تمام تلاش‌های شما برای دستیابی به اهداف تجاری بی‌اثر خواهد شد. یک نکته مهم در مرحله این است که بتوانید پرسونای خریدار را طراحی کنید. کسب اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت، شغل، موقعیت مکانی و سطح درآمد مشتری به شناخت بیشتر و کسب نتایج بهتر منجر می‌شود.

رسانه‌های اجتماعی داده‌های ارزشمندی فراهم می‌آورند که برنامه‌ریزان شهری می‌توانند از آنها برای بهبود خدمات شهری و زیرساخت‌ها استفاده کنند. برای تبلیغ برندتان به‌عنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و داده‌های نظرسنجی استفاده کنید. این روش‌ها به مخاطبان نشان می‌دهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است.

علاوه بر این، حضور فعال در اینستاگرام و تعامل با فالوورها از اهمیت بالایی برخوردار است. پاسخ دادن به کامنت‌ها، لایک کردن پست‌های دیگران و شرکت در گفتگوهای مرتبط، نشان می‌دهد که شما به جامعه‌ی اینستاگرام اهمیت می‌دهید. حتی می‌توانید از ابزارهای خودکارسازی برای پاسخ دادن به سوالات متداول استفاده کنید. اینستاگرام تنها اجازه نمایش عکس پروفایل با ابعاد 110×110 پیکسل را می‌دهد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع